Tuesday, May 3, 2011

My TesTi...Testi :)


Alhamdulillah, kesempatan akhirnya utk yana meng up date psal vco nie....yer la...sibuk la katakan..ermm..byk nk buat,nk setelkan benda2 yg perlu disetel...so finally ni la jawapan after yana mam Vco....

1) Yana selalu je penat...selalu jam 10pm msti da tido...badan selalu letih...& ada msalah teett...
tp finally semuanya setel....xpenat & ada je tenaga ni...smpai ssah plak nk tido..hehehe

2) Paling ketara sekali ialah......ermmm SEGAN NK STORY DGN UOLSS NI :)   tapi, xpe la..SHARING IS CARING kan?? Before mmbuang air besar,,,confirm akan kluar darah (org kata sembelit,buasir) tapi bukan sembelit la...nth yana pun cOnfiuss..tp bukan buasir...ntah la...sbb dulu, sblum buka puasa msti yna akan mam buah nenas..so mak yna cakap..nenas tu tajam!!mak da marah da...so lpas ni klu pewot kosong x mo mam nenas ae kwn2...sumpah lps tu yna jarang mam nenas...erk..hehehe..sO, after mam Vco ni,, yana mmbuang skang ni da x kuar darah dah..langsung xde dah!! so,xyah nk order kt mmber mak beli ubat gamat...dah la yna xsuka gamat2 ni (-.-)  yeay..yeay..saya suka!! sbb xde kuar darah!!!so tekanan darah rendah saya akan stabil balik..  :))))

3) Senggugut??? ermmm...mmg senggugut saya adalah sgt teruk....klu x prcaya tnya roomate saya fadilla ideris & ila mn.....diaorg tau la..ish..ish...ish..teruk sgt...TAPI...after Mam Vco ni...senggugut saya dah beerkurangan..lama2 hilang,,then trus hilang tau!!! smpai skang xde :))

*klu mau order just call me @ pm


VCO Liquid
Ni testi2Customer after Mam VCo Credit To akak CPM Honey Nurhaliza :) 
















No comments:

Post a Comment